راه‌اندازی مرکز رشد واحد دشتستان به کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای این واحد کمک می کند

رئیس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم حرکت واحدهای دانشگاهی به سمت درآمدهای غیرشهریه‌ای گفت: راه‌اندازی مرکز رشد واحد دشتستان می‌تواند به کسب درآمدهای غیر شهریه ای این واحد کمک کند که این موضوع در حال پیگیری و حصول نتیجه است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عبدالرحیم پذیرا در نشست صمیمی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان) و هیات رئیسه واحد اظهار کرد: ارتقای کیفی محسوسی از یک سال گذشته تاکنون در واحد دشتستان اتفاق افتاده است که این موضوع جز با تلاش و همیت هیات رئیسه و کارکنان این واحد دانشگاهی حاصل نشده است.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از کارکنان و دست‌اندرکاران اجرای مراسم‌ها و برنامه­‌های فرهنگی این واحد، گفت: واحد دشتستان شاخص‌ترین واحد دانشگاهی در استان بوشهر در اجرای برنامه‌های موفق فرهنگی است، به گونه‌ای که به طور میانگین هفته‌ای یک برنامه فرهنگی در سطح واحد و شهرستان اجرا شده که این بسیار عالی و قابل قدردانی است.

وی با توجه به مسئولیت دشوار و خطیر روسای واحد دانشگاهی افزود: واحد دشتستان از تعاملات درون استانی قابل قبولی برخوردار است و استفاده از ظرفیت استان موجب پیشرفت و پویایی هرچه بیشتر واحد دانشگاهی خواهد شد.

این مسئول دانشگاهی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی باید در حسن رفتار و برخورد با ارباب رجوع خود در بین همه ارگان‌ها و نهادها نمونه باشد، چراکه محیط دانشگاه یک محیط علمی و آکادمیک است و رفتار ما نیز باید کاملا حرفه‌ای و بر مبنای اصول اسلامی و انسانی باشد.

دکتر داوود یحیایی رئیس واحد دشتستان(برازجان) نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730691

وب گردی

وب گردی