جلالى: پیروزی مقابل سپاهان برای ما شروع خوبی بود

سرمربی تیم پیکان گفت: هدف ما در بازی با نفت تهران چیزی جز ارائه یک بازی زیبا و کسب ۳ امتیاز نداریم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص بازی با نفت تهران گفت: بازی سختی در پیش داریم. نفت تهران تیم خوبی است و ما سعی کردیم با مطالعه و شناخت کامل وارد این بازی شویم.

جلالی در خصوص شناخت از نفت تهران گفت: نفت تهران این قابلیت را دارد که از هر فرصت گل بسازد، بنابراین باید با یک برنامه حساب شده با این تیم بازی کرد. کادر فنی به بچه ها گوشزد و القا کرده که در تمام بازی حواسشان جمع باشد و با تمرکز لازم به هدف که همان پیروزی است برسیم.

جلالی در مورد اینکه روند پیروزی را مثل بازی با سپاهان ادامه خواهند داد گفت : پیروزی مقابل سپاهان یک شروع خوب بود و هدف ما این است که این روند را ادامه دهیم و به نتایج خوب برسیم و برای این مهم خیلی امیدواریم و شما مطمن باشید پیکان می تواند این روند را حفظ کند. هدف ما این است که در جمع مدعیان باقی بمانیم و برای همین در این بازی به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه در این هفته تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و با تمام قوا به میدان می رود گفت: خدا را شکر هیچ مصدوم و محرومی نداریم و همه برای این بازی آماده هستند و امیدوارم که نتیجه لازم را هم بگیریم.

سرمربی پیکان در مورد استفاده از فیصل شایسته گفت : فیصل هنوز به آمادگی لازم نرسیده و باید بیشتر تمرین کند تا به تیم برسد. برای همین احتمالا این هفته هم بازی نخواهد کرد. من فکر می کنم او با تلاشی که دارد، از 2 هفته دیگر به شرایط بازی مثل سایرین برسد.

مجید جلالی در خصوص اینکه این دیدار به دربی کوچک تهران معروف شده و اینکه مثل داربی بزرگ پایتخت حساسیت خاص خودش را دارد گفت: درست است که هردوتیم همشهری هستند، اما این دیدار مثل بازی پرسپولیس و استقلال نیست و آن حساسیت را ندارد چراکه دوتیم هوادار زیادی ندارند و رسانه ها هم بر روی آن مانور نمی کنند؛ پس باید گفت مثل سایر بازی های لیگ است و 3 امتیاز مثل همه بازی ها دارد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشار دهنده:پورعرب

602/601

کد خبر: 730711

وب گردی

وب گردی