برگزاری همایش «وحدت انقلابی» با حضور علمای شیعه و سنی در واحد خاش

حسین ملاشاهی گفت: من فکر می کنم اتفاقاتی که در جامعه توسط برخی از مسئولان رخ داده، موجب شده تا دیدگاه مردم نسبت به انقلاب تغییر کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ملاشاهی مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های آینده بخش فرهنگی واحد خاش گفت: در دهه فجر ما زنگ انقلاب داشتیم که در روز اول دهه فجر به صدا درآمد و پذیرایی بین دانشجویان و همه عزیزانی که بودند انجام شد. یک جلسه اداری در سطح شهرستان داشتیم که توسط اداره آموزش و پرورش برگزار می شد، در این برنامه هیات رئیسه کل دانشگاهیان نیز شرکت داشتند.

او گفت: جام فجر بین دانشگاه ها برگزار کردیم که در آن مسابقات فوتسال و والیبال نیز توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد برگزار شد . ما در روز سه شنبه همایشی تحت عنوان وحدت انقلابی تجمع علمای شیعه و سنی را داشتیم که نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان نیز در این مراسم شرکت داشته اند. در همین راستا واحد خاش بدلیل قرار گرفتن در یک منطقه سنی نشین تلاش می کند تا همایش های بیشتری در رابطه با ایجاد وحدت بین این دو گرایش مذهبی برگزار کنیم.

وی افزود: نمایشگاه عکس امام و رهبری را داریم که به دلیل کوچک بودن فضا خود سالن های دانشگاه را به صورت نمایشگاه در آورده ایم. کرسی آزاد اندیشی داشتیم به این دلیل که من فکر می کنم اتفاقاتی که در جامعه توسط برخی از مسئولان رخ داده است موجب شده تا دیدگاه مردم نسبت به انقلاب تغییر کند.به همین خاطر جلسه ای را در قالب کرسی آزاد اندیشی برگزار کردیم و در آن یکی از پیشکسوتان انقلاب و اساتید دانشگاه را در این جلسه دعوت کردیم.

ملاشاهی اشاره کرد: این واحد برنامه غبار روبی از گلزار شهدا را در برنامه خود داشته است، همچنین دیدار از خانواده شهدا نیز در دستور کار ما قرار دارد که هنوز انجام نشده اما هدایای آنها فراهم شده و هماهنگی های لازم انجام شده تا برنامه را در روز شنبه انجام دهیم. از جمله فعالیت هایی که در دهه فجر انجام شده است برنامه آذین بندی دانشگاه بوده است که در تمامی فضا های دانشگاه اجرا شده است.

این مقام دانشگاهی در پایان اظهار کرد: همچنین کارگاه آموزشی دهه فجر و نهج البلاغه که آخرین جلسه آن روز سه شنبه 19 بهمن در دفتر فرهنگ ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد. فراخوان برای راهپیمایی 22 بهمن ماه برای دانشجویان،اساتید و کارکنان داده شده تا حضور با شکوه برای روز 22 بهمن داشته باشیم.

خبرنگار: محمد بهتری راد/ منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 730739

وب گردی

وب گردی