مایکروسافت پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پرو را به مجموعه آفیس خود می آورد

مایکروسافت برنامه خود برای پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پروهای جدید اپل را منتشر کرد اما غول نرم افزاری دنیا در حال حاضر تنها به آزمایش و بررسی افزودن قابلیت های جدید برای مجموعه آفیس کرده است. اعضای حلقه اسلوی آفیس در سیستم عامل مک از اوایل هفته قادر هستند که پشتیبانی از تاچ بار را در اپلیکیشن های ورد، پاورپوینت، اکسل و اوت لوک مورد ارزیابی قرار دهند.

به گزارش ایسکانیوز، گفتنی است مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی از تاچ بار را به تمام اپلیکیشن های آفیس در مک بیفزاید. در نرم افزار ورد کاربران می توانند به فعال کردن «مود تمرکز» با حذف نوار ریبون بپردازند و علاوه بر آن قابلیت هایی نظیر فرمت متن و تغییر فونت را به راحتی انجام دهند.

پاورپوینت نیز مرور گرافیکی بر تمام اسلایدهای موجود در ارائه شما را نشان خواهد داد که می توانید از طریق آن ترتیب اسلایدها را نیز تغییر دهید.

از طرف دیگر برنامه اکسل بیشترین قابلیت های کاربردی را به خود دیده و با استفاده از نوار تاچ بار قادر خواهید بود تا سریعاً به آخرین معادله های استفاده شده، تغییر رنگ سلول ها و یا انتخاب نمودارها دست پیدا کنید.

مایکروسافت برای نرم افزار اوت لوک نیز قصد دارد پشتیبانی از نمایش روز جاری تا قرار ملاقات های موجود در تقویم را به نوار تاچ بار بیفزاید. همچنین قادر خواهید بود به آخرین اسناد استفاده شده دسترسی داشته باشید و به هنگام نوشتن ایمیل جدید به راحتی آنها را پیوست کنید.

ردموندی ها برای اسکایپ نیز در نظر دارند تا قابلیت پایان دادن به مکالمه، قطع میکروفن و همچنین فعال کردن چت تصویری از طریق تاچ بار را بیفزایند.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده : ناهید سمیعی/انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 730771

وب گردی

وب گردی