آمادگی اورژانس برای پوشش مراسم 22 بهمن/آماده باش اورژانس هوایی در راهپیمایی

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس کشور برای پوشش مراسم 22 بهمن در حالت آماده باش است، گفت: اورژانس هوایی مراسم راهپیمایی 22 بهمن را پوشش می دهد.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیور گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن فردا در تهران با حضور 40 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، 10 دستگاه خودروی فرماندهی و 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط اورژانس پوشش داده می شود.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن توسط اورژانس پوشش داده می شود، افزود: تعداد 12 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه موتورلانس، 3 دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در غرب تهران و 14 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه موتورلانس، 3 دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شرق تهران مستقر می شود.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: همچنین در جنوب و شمال تهران 14 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه موتورلانس،4 دستگاه خودروی فرماندهی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر می شود.

دکترکولیوند گفت: هدف ما حفظ سلامت مردم و شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه است و از مردم می خواهیم که با اورژانس در صورت وقوع نیاز به حضور همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: در این مراسم خودروی ارتباطات سیار نیز مستقر می شود و اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

خبرنگار و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 730947

وب گردی

وب گردی