واشقانی فراهانی: مردم  با هر  فکر و سلیقه ای در راه پیمایی 22بهمن  متحد و یکپارچه هستند

واشقانی فراهانی گفت: مردم در این شرایط ویژه آمدند تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و پیمان استوارشان را در راه حفظ انقلاب نشان دهند و به دشمنان بفهمانند که با هر فکر و سلیقه در روز پیروزی انقلاب همه متحد و یکپارچه هستند.

دکتر واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، در راهپیمایی سی‎وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز با بیان اینکه امروز روز خدا و پیروزی ملت ایران است اظهار داشت: مردم فهیم،فرهیخته و انقلابی ما نشان دادند که با وجود سلایق سیاسی مختلف همواره پشتیبان انقلابی هستند که با خون هزاران شهید شکل گرفته است.

وی افزود: انقلاب ما با رهنمودهای حضرت امام (ره) به پیروزی رسید و با رهبری آیت الله خامنه‌ای به راه پر افتخارش ادامه می دهد.

واشقانی فراهانی عنوان کرد: مردم در این شرایط ویژه آمدند تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و پیمان استوارشان را در راه حفظ انقلاب نشان دهند و به دشمنان بفهمانند که با هر فکر و سلیقه در روز پیروزی انقلاب همه متحد و یکپارچه هستند.

وی یادآور شد: همه ما با تمام توان برای حفظ انقلاب و ارزش های ملی ایستاده ایم و استوار و سر افراز در این راه جان فشانی خواهیم کرد تا اگر کاستی هایی وجود دارد با همدلی و هم فکری آنها را از سر راه برداریم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: با همدلی است که می توانیم کشورمان را به قله های رفیع پیشرفت در همه زمینه‌ها به خصوص توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه در همه زمینه ها، شایسته ملت سرافراز با تاریخ پر افتخار و کهن سرزمینمان است که همواره نشان دادند در حوادث مختلف از گذشته تا کنون با مشکلات دست و پنجه نرم کرده اند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731085

وب گردی

وب گردی