سلطانی فر:ملت تاریخ ساز ایران منشا تحولات بزرگی در جهان بوده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما به عنوان خادم مردم در جهت حل مشکل مردم و ایجاد شرایط بهتر پاسخ مناسبی به حضور و حمایت مردم خواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ما بعد از ۳۸ سال فراز و نشیب و تهدیدات مختلف امروز شاهد حضور گستره و دشمن شکن مردمی بودیم که نشان می دهد مردم حافظ دستاورها و ارزش هایشان هستند و هر وقت لازم باشد با همین وحدت و هماهنگی در مقابل تهدیدات می ایستیم.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال که برجام چقدر در اجماع کشورهای جهان با ایران علیه ترامپ اثرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: در برجام ملت ایران نشان داد که به هیچ وجه زیر بار ظلم نخواهد رفت و مهمترین دستاوردش این است که جامعه بین الملل همسو با کشور ایران است و اگر دولت جدید آمریکا به دنبال کارشکنی است باید بداند که هیچ اتفاقی در این توافق مهم جهانی روی نخواهد افتاد.

وی گفت: این ملت بزرگ و تاریخ ساز، منشا تحولات بزرگی بوده و انقلاب اسلامی را رقم زد. ان شاءالله ما به عنوان خادم مردم در جهت حل مشکل مردم و ایجاد شرایط بهتر پاسخ مناسبی به حضور و حمایت مردم بدهیم.

سلطانی فر در ارتباط با حضور تیم کشتی آمریکا در جام جهانی کرمانشاه گفت: بعد از اینکه در ارتباط با تیم تیرو کمان آمریکایی ها روی مثبت نشان دادند و ویزا صادر شد ما هم با توجه به اصول خود حضور تیم کشتی آمریکا را اجازه دادیم. اتحادیه جهانی کشتی هم خواست همکاری کنیم تا آنها در مسابقات شرکت کنند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشار دهنده:

602

کد خبر: 731086

وب گردی

وب گردی