استقرار پایگاه های کمپین سلامت قلب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران

کمپین سلامت قلب با استقرار 6 پایگاه سلامت در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران به مردم خدمات پیشگیرانه و آموزشی برای جلوگیری از بروز بیماری های قلبی ارائه می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، کمپین سلامت قلب با دو رویکرد آموزشی و غربالگری در روز جمعه 22 بهمن به فعالیت برای آگاهی رسانی و ارائه خدمات پیشگیرانه می پردازد. هدف این کمپین که با همکاری مرکز پژوهش های دانشگاه علوم پزشکی تهران و اداره کل سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اجرا می شود، آگاهی رسانی از طریق ارائه اطلاعات به صورت زبانی، شش پمفلت (رسانه آموزشی) و غربالگری از طریق چک کردن فشارخون، قند خون و وضعیت توده بدنی با اندازه گیری شاخص BMI مراجعه کنندگان است.
پایگاه های کمپین سلامت قلب در میدان فردوسی، ضلع شمالی پارک دانشجو، ابتدای خیابان دکتر قریب، جنب دانشکده دامپزشکی، جنب ایستگاه مترو استاد معین، ابتدای خیابان استاد معین و زیر پل محمدعلی جناح مستقر است.
مردم انقلابی، شهید پرور ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی ٢٢بهمن از صبح امروز(جمعه) در 10 مسیر تعیین شده شروع شده و گروه های مختلف مردم از این نقاط به خیل عظیم راهپیمایان در میدان آزادی تهران پیوستند.
مراسم 22 بهمن که سخنران آن در تهران حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران است،
بیش از 6هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار از رسانه های داخلی و خارجی مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور پوشش می دهند.

دریافت کننده و انتشار دهنده: نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 731089

وب گردی

وب گردی