هفته آخر مرحله گروهی لیگ برتر واترپلو/ دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا پیروز شدند

مرحله گروهی بیست‌ و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو دیروز (پنجشنبه) با انجام دو دیدار در تهران به پایان رسید تا از هفته آینده چهار تیم برتر در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها حاضر شوند.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله گروهی بیست‌ و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو دیروز (پنجشنبه) با انجام دو دیدار در تهران به پایان رسید تا از هفته آینده چهار تیم برتر در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها حاضر شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته چهاردهم بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو دیروز پنجشنبه (۲۱ بهمن ۱۳۹۵) با دو دیدار پیگیری شد.

دیدار سوم این هفته و آخرین دیدار مرحله گروهى هفته آینده برگزار خواهد شد.

در نخستین دیدار دانشگاه آزاد پذیرای مهمان جنوبی خود، تیم گچساران، بود. هر دو تیم که قبل از این دیدار صعود خود را به مرحله پلی‌آف رقابت‌ها قطعی کرده بودند. در پایان تیم دانشگاه با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ موفق به پیروزی شد.

با توجه به جدول تعیین شده از سوی سازمان لیگ واترپلو و تقابل تیم اول و چهارم جدول در مرحله پلی‌آف دانشگاه با کسب ۲۳ امتیاز تیم اول و نفت و گاز گچساران با ۱۲ امتیاز تیم چهارم جدول نام گرفتند و در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدار رفت دو تیم جمعه هفته آینده (۲۹بهمن۱۳۹۵) به میزبانی گچساران برگزار خواهد شد.

در دومین و حساس ترین دیدار این هفته، سایپا و نفت امیدیه که هر دو با کسب ۱۶ امتیاز و باتوجه به دیدار رو در رو در جایگاه دوم و سوم جدول قرار داشتند به آب زدند.

این دیدار نیز همانند بازی اول این هفته جنبه شناخت هرچه بیشتر حریف برای محله پلى آف داشت، چراکه صعود هر دو تیم به مرحله پلی‌آف قطعى بود.

هر دو تیم همانند بازی رفت با ارائه یک بازی زیبا و جذاب برای پیروزی به میدان آمده بودند اما این سایپا بود که با اجرای برنامه‌های تاکتیکی مربی جوان خود در پایان با نتیجه ۱۴ بر ۸ موفق به پیروزی شد و با کسب دو امتیاز این دیدار به در جایگاه دوم جدل قرار گرفت.

با توجه به جدول مرحله پلی‌آف دو تیم سایپا و نفت امیدیه که در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند برای فینالیست شدن در دو دیدار رفت و برگشت باید به تقابل باهم بپردازند.

دیدار رفت این دو تیم پنجشنبه هفته آینده (۲۸ بهمن ۱۳۹۵) به میزبانی نفت امیدیه در تهران برگزار می‌شود.

نتایج بازی‌های هفته آخر دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴ _ ۱۱ نفت و گاز گچساران

سایپا ۱۴ _ ۸ نفت امیدیه

602

کد خبر: 731095

وب گردی

وب گردی