معاون رئیس جمهوری: امروز شاخص انقلابی گری تحقق اقتصاد مقاومتی است

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: امروز یکی از شاخص های انقلابی گری تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای رونق اقتصادی کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، حسینعلی امیری روز جمعه به عنوان سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری و سیاست های اصلی دولت یازدهم است.

وی گفت: دولت یازدهم هر هفته ای که جلسه دارد، بیشترین مصوبات آن پیرامون ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.
وی افزود: با شرایط موجود در سال آینده و همچنین سالهای آینده، برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اتفاقات مطلوبی خواهد افتاد.
امیری گفت: دولت لایحه برداشت 1.5 میلیارد دلاری برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق روستایی و عشایری را برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است.
وی تصریح کرد: امروز انقلابی گری تلاش برای تحکیم پایه های رونق اقتصادی در کشور ، ایجاد اشتغال و کار و احساس امنیت است.
امیری گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر سر شعارهای خود محکم و استوار ایستاده است و استقلال، آزادی و حق طلبی هنوز مورد تاکید جمهوری اسلامی در جهان است.
وی تصریح کرد: امنیت ایران امروز در جهان بی نظیر است و بستر برای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور بیش از گذشته فراهم شده و با وجود این امنیت و حضور همیشگی مردم در صحنه، هیچ عذری از کسی برای کم کاری پذیرفته نیست و همه باید برای توسعه و رونق اقتصادی در کشور تلاش کنند.
امیری با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در 38 سال اخیر گفت: اکنون آنچه بیش از پیش جامعه به آن نیاز دارد رونق اقتصادی و احساس مسئولیت است و باید از این فرصت بوجود آمده برای توسعه و ایجاد اشتغال، بیشترین استفاده را کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: همانگونه که رئیس جمهوری بارها تاکید کرده ایجاد اشتغال نیازمند مشارکت جدی مردم است و منابع کشور به اندازه ای نیست که دولت به تنهایی بتواند ایجاد اشتغال کند و همه باید در این مسیر گام بردارند.
امیری با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران به تاریخی ترین مطالبه مردم پاسخ داد و ایجاد جمهوری اسلامی مهمترین مطالبه مردم بود.
وی افزود: همان گونه که امام راحل فرمودند جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر بود و به استبداد داخلی و وابستگی بیرونی پایان داد، زیرا مبنای انقلاب اسلامی الهی و قرآنی است و آرمانهای مردم در جمهوریت و اسلامیت ایران شکل گرفت و انقلاب اسلامی باعث حاکمیت مردم در کشور شد.
امیری به توطئه دشمنان و استکبار جهانی برای تخریب چهره اسلام ناب اشاره کرد و گفت: افراط و تفریط 2 لبه قیچی است که ارزش های انسانی و اسلامی را قربانی می کند.
وی افزود: امروز افراط گری داعش به نام اسلام و با حمایت استکبار جهانی برای تخریب اسلام ناب محمدی ایجاد شده است و تروریست های مورد حمایت استکبار جهانی کشورهای اسلامی را مورد تهدید خود قرار داده اند.
امیری یادآور شد: از سوی دیگر به اسم تفریط نیز مسائل حقوق بشر را مطرح می کنند تا ارزش های انسانی را مورد خدشه و هجوم قرار دهند.
وی گفت: هم افراط و هم تفریط از سوی همه آزادیخواهان جهان محکم است و آنچه مورد توجه جهانیان قرار دارد اعتدال است که جمهوری اسلامی ایران خاستگاه این اعتدال می باشد.
معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهوری تاکید کرد: آنچه مورد استقبال مسلمانان واقعی و اصیل قرار دارد اعتدال است و بیش از یک میلیارد و 200 میلیون نفر مسلمان در جهان چشمشان به انقلاب اسلامی ایران است تا چهره واقعی اسلام را به همه جهان معرفی کنند.
امیری گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم همواره پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند و همه با هر اندیشه و هر نگاه سیاسی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

دریافت کننده: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731103

وب گردی

وب گردی