بازدید استاندار تهران از نمایشگاه دستاوردهای واحدورامین- پیشوا

در نمایشگاه  توانمندی ها و دستاوردهای دستگاه های اجرایی شهرستان ورامین که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود ،نهادهای مختلف دستاوردهای خود را درمعرض دید عموم قرار دادند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسینعلی شیبانی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت : دهه فرخنده و پر برکت فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه افراد وظیفه دارند تا با بیان کارآمدی نظام در حوزه های مختلف ، مردم را بیش از پیش به آینده امیدوار کنند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان مولود انقلاب و یکی از برترین دستاوردهای علمی و فرهنگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به شایستگی و دست پر در این نمایشگاه حضور فعال پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این واحد دانشگاهی دستاوردهای مختلف خود شامل آخرین کتب ،پایان نامه هاو مقالات منتشر شده ، اقدامات متنوع عمرانی و رفاهی صورت گرفته ،آخرین اختراعات ثبت شده ، توسعه تحصیلات تکمیلی و رتبه های کسب شده ملی و بین المللی حوزه های پژوهشی و فرهنگی خود را برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشت.

گفتنی است در روز اختتامیه مهندس هاشمی استاندار تهران ضمن بازدید از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک اعلام کرد در اولین فرصت از این واحد دانشگاهی و اقدامات مناسب صورت گرفته بازدید خواهد کرد.

200

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731253

وب گردی

وب گردی