نماینده مردم پاکدشت در مجلس: استمرار مدیریت دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم عاقلانه ای است

محمد قمی گفت: به عنوان یکی از اعضای فراکسیون دانشگاه آزاد تغییر مدیریت را به نفع این سیستم آموزشی نمیدانم و معتقدم یک فرد باید مدت چند سال متوالی مدیریت یک مجموعه را برعهده داشته باشد تا بتواند به درستی برای بهبود کمی و کیفی یک موسسه تصمیم بگیرد در همن راستا استمرار مدیریت دکتر میرزاده می تواند تصمیم عاقلانه ای باشد.

دکتر محمد قمی، نماینده پاکدشت درگفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره استمرار مدیریت دکتر حمید میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به عنوان یکی از اعضای فراکسیون دانشگاه آزاد تغییر مدیریت را به نفع این سیستم آموزشی نمیدانم و معتقدم یک فرد باید مدت چند سال متوالی مدیریت یک مجموعه را برعهده داشته باشد تا بتواند به درستی برای بهبود کمی و کیفی یک موسسه تصمیم بگیرد در همن راستا استمرار مدیریت دکتر میرزاده می تواند تصمیم عاقلانه ای باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نقاط مثبت بسیاری دارد که می توان به ارتقای کیفیت علمی و همین طور کسب مقام در جشنواره هایی مانند رباتیک، مسابقات علمی و المپیاد ها اشاره کرد به علاوه افزایش تعداد افرادی که در دوره های فوق لیسانس و دکتری موفق به کسب نمره قبولی می شوند از نقاط مثبت و قابل توجه این دانشگاه است.

وی ادامه داد: در کنار این موضوعات پیشنهاد می کنیم که ضعف هایی از جمله تامین هزینه های موجود در دانشگاه را با استفاده از قرار داد باشرکت های دانش بنیان و ارتباط با صنعت تامین کنند تا بتواند شهریه دانشجویان خود را کاهش دهد. همچنین با ادغام دانشگاه های کوچک با ظرفیت کم تعداد دانشجو هم می تواند تا حد زیادی هزینه های خود را کاهش دهد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731277

وب گردی

وب گردی