انصاریان: با مهمانی‌ نمی‌شود جلوی «شور» دربی را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این جلسات و مهمانی‌ها نمی‌شود جلوی شور و هیجان دربی را گرفت و مطمئنم شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، علی انصاریان در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 84 اظهار داشت: بازی دربی همیشه حساس بوده و ربطی به شرایط قبلی تیم‌ها ندارد. امکان دارد یک تیم با شرایط عالی در دربی خوب ظاهر نشود.

وی ادامه داد: استقلال با شکست تیم السد توانست به خودباوری برسد و پرسپولیس با بازی‌های خوبی که از خود نشان داد که آمادگی خیلی بالایی دارد و می‌تواند خیلی تاکتیکی بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: با توجه به شرایط خوب این 2 تیم باید شاهد بازی جذابی باشیم و من فکرمی‌کنم پرسپولیس پیروز میدان باشد.

انصاریان در مورد ضیافت شام سرخابی‌ها پیش از دربی تصریح کرد: زمانی که من هم در پرسپولیس بازی می‌کردم از این جلسه‌ها برگزار می‌شد و 2 تیم با هم دیدار می‌کردند ولی ناگفته نماند که از کل‌کل پرسپولیس و استقلال چیزی کم نمی‌شد و کری‌خوانی‌های این 2 تیم بیشترهم می‌شد.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: با این جلسات و مهمانی‌ها نمی‌شود جلوی شور و هیجان دربی را گرفت. مطمئنم شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

601

خبرنگار و انتشاردهنده: پوریا پورعرب

کد خبر: 731291

وب گردی

وب گردی