شناسایی 137 ساختمان تجاری،اداری ،فرهنگی و آموزشی نا ایمن در منطقه 11

شهردار منطقه 11 گفت: 137 ساختمان تجاری،اداری، فرهنگی و آموزشی نا ایمن در سطح منطقه 11 شناسایی و اقدام لازم  برای ایمن سازی و رفع خطر این ساختمان ها آغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود: تمامی 137 ساختمان شناسایی شده بر روی نقشه GIS جانمایی شده اند و ضمن تشکیل پرونده؛ با همکاری معاونت پیش گیری سازمان آتش نشانی دستورالعمل ایمن سازی ابلاغ و اخطارهای لازم صادر شده است.

آبادیان افزود : بیشتر این ساختمان ها در محدوده بافت تجاری خیابان جمهوری و امیر اکرم قرار دارند که به منظور ایمن سازی این واحدها نشست هایی با بازرسان وزارت کار ، دادستانی و آتش نشانی برای بازرسی از کارگاه های واحدهای نا ایمن و آتش نشانی برگزار شده است. همچنین معاون دادستان تهران نیز از اماکنی که نیازمند تخریب هستند بازدید می کند که ما در انتظار صدور احکام این واحدها از سوی دادستانی هستیم .

شهردار منطقه 11 ادامه داد: تمام مکاتبات و استعلام از طریق حوزه شهرسازی و دبیرخانه ایمن سازی که در آنجا مستقر است انجام می شود و مقرر شده است تا هر ناحیه نیز مستندات ایمن سازی را در اختیار داشته باشد.

او همچنین تاکید کرد: واحدهای نا ایمن باید بر اساس دستورالعمل جدید ایمن سازی نسبت به انجام اقداماتی که در قالب مکاتبات به آن ها ابلاغ شده است،اقدام کنند.

خبرنگار و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 731427

وب گردی

وب گردی