فراخوان مرکز هنرهای نمایشی برای تمدید پروانه گروه های نمایشی

گروه ها ی نمایشی که در سال های 93- 1392 پروانه فعالیت خود را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه ثبت گروه های نمایش نسبت به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی در اطلاعیه ای اعلام کرد که با پایان یافتن مهلت اعتبار پروانه فعالیت گروه­های نمایش نوبت اول مربوط به سال­های 93- 1392 می توانند از طریق سامانه ثبت گروه های نمایش نسبت به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند.
اطلاع رسانی در خصوص تمدید پروانه فعالیت طی بخش نامه ای به ادارات کل فرهنگ و ارشاداسلامی ابلاغ شده است.
در این اطلاعیه آمده است که مبنای اعتبار سنجی در تمدید پروانه فعالیت گروه های نمایش، بارگذاری اخبار، نقد، عکس و ... نمایش در زمان اجرای عمومی در درگاه هنرهای نمایشی استان ( پورتال انجمن نمایش) است و اجرای عمومی گروهها و صحت بروشورهای ارسالی از ابتدای سال 95 به بعد از طریق بارگذاری اطلاعات این پورتال تایید خواهد شد.
با توجه به برنامه ریزی­های صورت گرفته مهلت ارسال مدارک تمدید، تا پایان فروردین 96 است و تسریع در اطلاع رسانی و ارسال صحیح مدارک از استان جهت پاسخگویی سریع در روند تمدید اعتبار و صدور پروانه­های جدید، موثر خواهد بود.
متقاضیان با مراجعه به بخش«فرم های مورد نیاز سامانه» ضمن دریافت فرم های شماره 7 و 8 و پس از تکمیل و تایید در خواست گروه از طریق نامه رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدارک مورد نیاز را به اداره کل هنرهای نمایشی ارسال کنند.
501 دریافت کننده: معصومه رضا/ تایید کننده:سلیمی

کد خبر: 731444

وب گردی

وب گردی