بازدید نزدیک به 1000 نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان سمنان از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 1000 نفر از دانش آموزان و دانشجویان از سراسر استان سمنان از این دانشگاه بازدید کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، حسینی نژاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود این‌گونه بازدیدها را نقطه قوت دانشگاه در ارائه دستاوردهای دانشگاه به دانش‌آموزانی که در آینده قصد انتخاب محل تحصیلات عالی خود رادارند دانست و گفت: آشنایی اقشار مختلف مردم بخصوص دانش آموزان با پتانسیل‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از برنامه‌های مهم این دانشگاه است که در هر ترم برنامه‌ریزی‌شده و از طریق روابط عمومی در طول سال نیز ادامه دارد.

حسینی نژاد اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 1000 نفر از دانش آموزان و دانشجویان از سراسر استان سمنان از این دانشگاه بازدید کرده‌اند و این روند تا انتهای سال ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه در همین راستا 35 نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه امام محمدباقر (ع) شهرستان شاهرود نیز هفته گذشته از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کردند افزود: دانش آموزان این دبیرستان با چند تن از دبیران خود از نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی و همچنین آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی واحد دانشگاهی شاهرود دیدن کردند.

سید امیررضا حسینی نژاد گفت: در این بازدید دانش آموزان از نزدیک با امکانات و قابلیت‌های موجود در این دانشگاه در بخش‌های مختلف آموزشی و پژوهشی آشنا شدند.

وی بیان کرد: دانش آموزان همچنین از نمایشگاه فرهنگی، هنری و اجتماعی که در محل دائمی نمایشگاه‌های این دانشگاه برپاشده دیدن کردند و از نزدیک با آثار هنری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شامل عکاسی ، نقاشی‌خط ، صنایع‌دستی و ... آشنا شدند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731454

وب گردی

وب گردی