دانشگاه پیام نور از دانشجویان ایرانی در امریکا استقبال می کند

رئیس دانشگاه پیام نور از آمادگی پذیرش دانشجویان ایرانی مقیم امریکا در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی با اعلام این خبر، گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد همه دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا و دارندگان پذیرش قطعی از دانشگاه‌های یاد شده که اخیراً به دلیل دستور رئیس جمهوری آمریکا از ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آن کشور منع شده‌اند، را پذیرش کند.

او ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور آمادگی پذیرش و ادامه تحصیل این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دارد.

رستمی ابوسعیدی با ارائه این آمار که دانشگاه پیام نور از ۴۰۰۰ عضو علمی برخوردار است، گفت: این دانشگاه با برخورداری از شبکه جامع آزمایشگاهی (شاپنا) وIPTV با شعار “کتاب همراه، کلاس همراه، استاد همراه” و ده ها امکانات و خدمات متنوع دیگر، زمینه مناسبی برای تحصیل نخبگان فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور با دعوت از همه داوطلبان، گفت: دانشجویان می توانند درخواست خود را به اداره پذیرش معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور ارائه کنند تا براساس ضوابط و شرایط زمینه تحصیل آنها در بزرگترین دانشگاه دولتی ایران فراهم شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی

204/200

کد خبر: 731476

وب گردی

وب گردی