سردار نوری: کوچک شمردن قدرت و توان ‌ملت ایران عین کوته‌نگری است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کوچک شمردن قدرت و توان ‌ملت ایران عین کوته‌نگری است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تجلیل و تکریم از فعالان رسانه‌ای بسیجی با اشاره به اینکه شرایط امروز جمهوری اسلامی دشمنان را نگران کرده است اظهار داشت: اقتدار امروز ملت ایران به واسطه اتصال این انقلاب و کشور به خدا و خون پاک شهداست.

وی با تاکید بر اینکه قدرت خداوند قابل قیاس با نیروی هیچ ابرقدرتی نیست تصریح کرد: متاسفانه امروز شنیده می‌شود که عده‌ای قدرت و توان این ملت را که در واقع قدرت و اراده خدایی است ضعیف و ناچیز می‌شمارند و از طرفی در تحلیلشان قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیست را زیاد جلوه می‌دهند که این تصور عین کوته‌نگری است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه هواپیمای امام خمینی(ره) در ظاهر در فرودگاه تهران بر زمین نشست خاطر نشان کرد: سفینه انقلاب در حقیقت در قلوب عاشق ملت ایران در سرتاسر این سرزمین فرود آمد.

وی با بیان اینکه شاید گمان کنید که امام خمینی(ره) از پیش ما رفتند گفت: امام خمینی(ره) در کنار ماست و در رسیدن انقلاب اسلامی ایران به اهدافش لحظه لحظه همراه و یاور مردم ایران است.

سردار نوری با تاکید بر اینکه در طول تاریخ هیچ ضمانتی برای پایداری هیچ قدرتی نبوده و نیست تصریح کرد: برای پایداری و بقای این انقلاب رابطه خود با ولایت‌فقیه و انقلاب را حفظ کنید تا انقلاب ما به انقلاب جهانی امام زمان(عج) وصل شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بستر را برای ما همواره کردند و به ما خط و جهت دادند اظهار داشت: اگر امروز عده‌ای از انقلاب فاصله گرفتند به واسطه شناخت نادرست از انقلاب و راه امام خمینی(ره) بود.

گفتنی است درپایان این مراسم از فعالان رسانه ای بسیجی استان کرمان تجلیل شد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731518

وب گردی

وب گردی