گوشی ال‌جی G6 رسما با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار می‌شود

شرکت ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار جدید خودش را در تاریخ ۸ اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کند. شایعات مختلفی هم از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که یکی از‌ آن‌ها بیشتر جلب توجه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، در این شایعه گفته شده گوشی G6 به جای اینکه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار شود با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دلیل آن هم این است که تمام موجودی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ برای گوشی گلکسی S8 شرکت سامسونگ استفاده می‌شود.

سامسونگ تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را برای شرکت کوالکام تولید می‌کند و به همین دلیل موجودی اولیه‌ی این تراشه‌ را روی گوشی‌های جدید خودش استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده که ال‌جی نتواند از این تراشه استفاده کند و مجبور شده تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را روی گوشی جدید خودش قرار دهد. در حالی که اسنپ‌دراگون ۸۲۱ ضعیف‌تر از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است، اما قدرت خوبی در اجرای فعالیت‌های سنگین دارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که گوشی G6 از پس کارهای مختلف بر بیاید. البته در بازار رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند، استفاده از یک تراشه‌ی قدیمی‌تر می‌تواند موجب فروش پایین یک محصول و شکست آن شود.

شایعات می‌گویند که گوشی G6 ضد آب است و بدنه‌ی فلزی یک‌پارچه دارد.

منبع: دیجی کالا

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731557

وب گردی

وب گردی