نجفی منش: سال آینده تولید داخلی خودرو 10 تا 20 درصد افزایش می یابد

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده سال آینده تولید داخلی بین 10 تا 200 درصد افزایش می یابد.

محمدرضا نجفی منش در گفت و گو با ایسکانیوز درباره وضعیت کنونی خودرو در بازار اظهار داشت: قیمت خودرو در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز با تغییر چندانی همراه نبوده است.

وی به افزایش تولید داخلی طی چند وقت اخیر اشاره کرد و گفت: طبق سال های گذشته با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت اما براساس پیش بینی های انجام شده احتمال افزایش قیمت خودرو بعد از ایام نوروز وجود دارد بنابراین نرخ خودرو در سال جاری تغییر نخواهد کرد.

نجفی منش در ادامه به وضعیت قرارداد با خودروزسازان خارجی اشاره و بیان کرد: اکنون مذاکرات لازم با خودروسازان خارجی در حال انجام است، برخی از قراردادها تاکنون بسته شده و برخی دیگر در حال انجام اقدامات لازم هستند.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران پیش بینی خود از وضعیت بازار خودرو طی سال آینده را اینگونه بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده سال آینده تولید داخلی بین 10 تا 20 درصد افزایش می یابد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر تاثیر افزایش تولید بر قیمت خودرو گفت: این امر وابسته به هزینههای مربوط به تولید است، تا زمان مشخص نشدن این امر در این خصوص نمی توان نظر نهایی را اعلام کرد.

نجفی منش در پایان گفت: بازار خودور در سال جاری نسبت به سال گذشته در تولید و نیز خرید و فروش با رشد 40 درصدی همراه بوده است.

خبرنگار: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

401/101

کد خبر: 731577

وب گردی

وب گردی