برگزاری نشست  تحلیلی راهپیمایی اربعین در دانشگاه علامه طباطبایی

نشست تحلیلی راهپیمایی اربعین از سوی گروه آموزشی فلسفه با حضور جمعی از استادان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی ۲۷ بهمن ماه جاری در محل دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محسن حبیبی عضو هیئت علمی گروه فلسفه و دبیر علمی این همایش ضمن اعلام این خبر گفت: این نشست با هدف بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین امسال به عنوان یک پدیده نوظهور برگزار می شود.

وی افزود: در طی این نشست استادان حاضر که توفیق شرکت در مراسم اربعین امسال را داشته اند، در تخصص های مختلف فلسفه، جامعه شناسی و علوم سیاسی به بررسی ابعاد مختلف این رویداد مذهبی، سیاسی و اجتماعی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت توجه به ابعاد مختلف این رویداد از جنبه علمی و همچنین استفاده و بهره مندی از دیگاه ها و نقطه نظرات اعضای هیئت علمی که خود از نزدیک در این اجتماع مردمی شرکت داشته اند تصریح کرد: برگزاری این نشست هم اندیشی می تواند در هدف گذاری و جهت دهی به این اجتماع بزرگ تاثیرگذار باشد.

دکتر حبیبی خاطر نشان کرد: این نشست با حضور آقایان دکتر اردشیر انتظاری مدیر گروه پژوهشگری اجتماعی، دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی مدیر گروه علوم اجتماعی پردیس تحصیلات تکمیلی، دکتر عباس اشرفی عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث، دکتر هادی آجیلی عضو هیئت علمی گروه روابط بین الملل، دکتر روح اله محمدعلی‌نژادعضو هیأت علمی گروه علوم قرآن و حدیث، دکتر عباسعلی‌ وفایی عضو هیأت علمی گروه ادبیات فارسی، دکتر علیرضا امید بخش عضو هیأت علمی گروه زبان اسپانیولی، حجه الاسلام و المسلمین آقای سید ضیاء حسینی معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه، دکتر حمیدرضا نواب‌ پور عضو هیأت علمی گروه آمار برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این نشست چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه از ساعت 14/30 در محل سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی برگزار می شود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731638

وب گردی

وب گردی