۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند

در این پست شما را با ۵ برنامه پولی و جذاب آیفون که در این هفته و به مدت محدود رایگان شده‌اند، آشنا خواهیم کرد تا در صورت تمایل قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از رسوم جذابی که در اپ‌استور اپل وجود دارد، رایگان شدن نوبتی برخی اپلیکیشن‌های پولی به مدت محدود است. در این پست ۵ اپلیکیشن جذاب و پولی را که در حال حاضر رایگان شده‌اند و بدون نیاز به پرداخت هزینه قابل دانلود هستند، به شما معرفی خواهیم کرد.

MovieSpirit (قیمت ۹.۹۹ دلار)

MovieSpirit اپلیکیشنی بسیار قدرتمند در زمینه‌ی ساخت و ویرایش فایل‌های ویدیویی است که توسط آن می‌توانید همیشه و همه‌جا استودیویی کوچک و خصوصی در گوشی آیفون خود به همراه داشته باشید. تنها نگاهی به اسکرین‌شات بالا کافی است تا متوجه شوید MovieSpirit یک اپ ساده و سرگرم‌کننده نیست بلکه برای استفاده‌های تخصصی و حتی انجام امور میکس و‌... در گوشی موبایل طراحی شده است. شما می‌توانید هم‌زمان چند ویدیو وارد برنامه کنید و هرکدام را در یک لاین جداگانه بگذارید تا مانند نرم‌افزارهای تخصصی کامپیوتر بتوانید روی آن‌ها مدیریت داشته باشید. امکان وارد کردن ویدیو، گیف، صدا و عکس، امکان آهسته یا سریع کردن ویدیوها، قابلیت اضافه کردن نوشته روی ویدیو، امکان میکس آهنگ یا ضبط ویس روی ویدیو و همچنین وجود ده‌ها فیلتر تصویری دیگر از مواردی هستند که در MovieSpirit در اختیار شما قرار گرفته‌اند. برای دانلود این برنامه که با حجم ۱۶۰ مگابایت منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۸ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز دارد، از لینک زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731667

وب گردی

وب گردی