در قالب یک جشنواره محقق می شود؛ اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین در دانشگاه تهران

چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می شود و نشان عالی رهبران کارافرینی نیز به برگزیدگان این جشنواره اعطا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشکده کارآفرینی، چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین را همراه با اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین در تاریخ اول اسفند ماه سال جاری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می کند.

در انتخاب رهبران کارآفرین، شاخص های متعددی لحاظ شده است که از جمله آنها می توان به نوآوری، تولید محصولات یا ارائه خدمات جدید، اشتغال زایی، صادرات محصول یا خدمت، خطرپذیری، آینده نگری، بهره وری و توسعه منابع انسانی، پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از محرومان و خدمات علمی و فرهنگی اشاره کرد.

جشنواره رهبران کارآفرین به صورت بین المللی در ۶ کشور جهان از جمله آمریکا، کانادا، انگلستان و هند برگزار می شود که این جشنواره در دو کشور آمریکا و انگلستان قبل از کشور ایران برگزار می شده و کشور کانادا و هند بعد از ایران اقدام به برگزاری جشنواره کرده اند.

آخرین کشوری که اقدام به برگزاری این جشنواره تحت عنوان جشنواره رهبران کسب و کار بوده، کشور امارات متحده عربی است.

این جشنواره با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران و شهرداری تهران و سایر دستگاههای اجرایی، سیاستگذار و قانونگذار برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این جشنواره با حضور رئیس دفتر محترم رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمعی از رهبران کارآفرین، اعضای اتاق بازرگانی، اعضای اتحادیه اصناف، فعالان بخش های اقتصادی و اجتماعی، متخصصان و اعضای هیأت علمی برگزار می شود.

منبع: مهر

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731780

وب گردی

وب گردی