برپایی هشتمین دوره کارگاه های نمایشنامه نویسی اکبر رادی

هشتمین دوره‌ کارگاه­ های تخصصی نمایش‌نامه‌نویسی موسسه­ اکبر رادی با همکاری موسسه‌ی فرهنگی هنری کنش معاصر از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزارمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه­ فرهنگی هنری استاد اکبر رادی، در هشتمین دوره‌ کارگاه‌های تخصصی نمایش‌ نا‌مه‌نویسی این موسسه، شش مدرس نمایش نامه نویسی و تئاتر، شش عنوان را به ترتیب با عناوین زبان شناسی در نمایش نامه نویسی، پدیدارشناسی پیش داستان در نمایش نامه نویسی، شگردهای خلق ضد قهرمان در نمایش نامه نویسی ، ساختار درام داستانی و‌ غیر داستانی ، اقتباس از اسطوره و تاریخ در ادبیات نمایشی و پرورش ایده ی نخستین برای آفرینش درام از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری تدریس می­ کنند.

بر اساس این گزارش‌، در این کارگاه‌ها فرزان سجودی زبان شناسی در نمایش نامه نویسی، بهزاد صدیقی پدیدارشناسی پیش داستان در نمایش نامه نویسی، عطاالله کوپال شگردهای خلق ضدقهرمان در نمایش نامه نویسی، فارس باقری ساختار درام داستانی و غیر داستانی، فریندخت زاهدی اقتباس از اسطوره و تاریخ در ادبیات نمایشی و فرهاد توحیدی پرورش ایده نخستین برای آفرینش درام را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

گفتنی است؛ هشتمین دوره‌ کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی موسسه ی استاد اکبر رادی از روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۵ تا روز جمعه ۲۹ بهمن ماه ۹۵ از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۰ طی سه روز برگزار‌می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی برای شرکت و ثبت نام در کارگاه ­های کوتاه­ مدت موسسه­ اکبر رادی می‌توانند به نشانی موسسه­ کنش معاصر واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و خیابان فریمان، شماره ی ۵۴۲ مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌ ۶۶۴۰۹۲۱۳ و ۶۶۴۰۴۱۴۱ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، در این دوره هم‌چون دوره‌های پیشین از هنرجویان این کارگاه ها برای هر درس به صورت جداگانه ثبت نام نشده و به هنرجویانی که در کارگاه­ های قبلی بنیاد اکبر رادی شرکت کرده باشند تخفیف 20 درصدی داده می شود.

502500

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

کد خبر: 731968

وب گردی

وب گردی