دومین استارتاپ «دمو» در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود

مرکز فن بازار ملی ایران دومین رویداد استارتاپ «دمو»، رویداد ارائه استارتاپ‏های IT و ICT به سرمایه گذاران را برگزار می‏ کند.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏ها و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) دومین رویداددStartup Demo را در روز ۱۵ اسفندماه ۹۵ در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار کند.

این رویداد با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و از طرف دیگر شرکت­های نوپا و استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) بعنوان سرمایه ­پذیران برگزار می­ شود.

در این رویداد استارتاپ‏ها و شرکت­ها ایده خود را برای سرمایه‏ گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه­ گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (B۲B) و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه­ گذاری در آنها اعلام تمایل خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏ بازار ادامه خواهد داشت.

رویدادهای استارتاپ­ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت­ های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت­های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند .

اولین دوره استارتاپ دمو در آبان ماه ۹۵ با ارائه ۱۲ استارتاپ به ۵ سرمایه گذار در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد که تاکنون یک مورد سرمایه گذاری محقق شده و چند مورد دیگر نیز در حال برگزاری مذاکرات و حصول توافقات هستند.

مهلت ثبت نام در این برنامه تا پایان بهمن ۹۵ است.

200/202

منبع: مهر

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 732046

وب گردی

وب گردی