انتشار  «نظریه‌های جامعه شناختی سبک زندگی» از سوی استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از انتشار کتاب «نظریه‌های جامعه شناختی سبک زندگی» خبرداد و گفت: «سبک زندگی، روش‌ها و گونه‌هایی است که انسان‌ها و افراد یک جامعه برای زندگی، تعامل فردی و اجتماعی خود بر می‌گزینند.»

به گزارش ایسکانیوز، دکتر آمنه فیروز آبادی، سبک زندگی را واژه‌ای متولد شده در ادبیات و فرهنگ مدرن دانست و افزود: سبک زندگی، پیوند مستقیمی با مجموعه‌ای از مفاهیم مانند عینیت و ذهنیت، فرهنگ و جامعه، صورت و محتوا، رفتار و معنا، اخلاق و ایدئولوژی، سنت و نوگرایی، منزلت و مشروعیت دارد و بدون شناخت این پیوند‌ها و روابط، درک درستی از سبک زندگی و نظریه‌های مربوطه به آن به دست نخواهد آمد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: کتاب «نظریه‌های جامعه شناختی سبک زندگی» در 101 صفحه و به تیراژ 1000 نسخه از سوی انتشارات میعاد اندیشه منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، از این پژوهشگر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تاکنون بالغ بر19مقاله درکنفرانس‌های ملی، بین المللی و ژورنال‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است. از وی یک عنوان کتاب به رشته تحریر در آمده و 2 عنوان کتاب نیز در دست تالیف دارد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732108

وب گردی

وب گردی