«یک کیلو و بیست و یک گرم» در ولنجک/ فیلمبرداری رو به پایان است

کارگردان فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» با اشاره به اینکه فیلمبرداری این پروژه به زودی تمام می شود بیان کرد بازی اکثر بازیگران به پایان رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، رحیم طوفان کارگردان «یک کیلو و بیست و یک گرم» با اشاره به آخرین وضعیت تولید این فیلم سینمایی گفت: تا امروز ۹۵۵ درصد از این پروژه جلوی دوربین رفته است و به زودی فیلمبرداری آن به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: از بین بازیگران این پروژه سینمایی بازی سعید آقاخانی، فرشته صدرعرفایی و آناهیتا افشار به پایان رسیده است.

این کارگردان که اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر می گذارد، تاکید کرد: گروه فیلمبرداری در حال حاضر در ولنجک به سر می برند تا آخرین سکانس های باقی مانده را جلوی دوربین ببرند.

کارگردان فیلم کوتاه «صلح سرخ» گفت: بازی لیلا زارع، روشنک گرامی، بابک انصاری و مریم کاویانی در «یک کیلو و بیست و یک گرم» همچنان ادامه دارد. البته هر کدام از این هنرمندان تنها یک سکانس از بازی آنها باقی مانده است.

از جمله عوامل فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» عبارتند از نویسنده: لیلا نیکزاد، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان، تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: هادی افشار، مدیر تولید: مجید گودرزی، طراح گریم: رضا عربی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، مدیر برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: علی تهرانی، سرمایه گذار: مهدی نریمانی، جانشین تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: حسن صفری، منشی صحنه: ساناز هرندی.

دریافت کننده:مستقل/ تایید کننده:سلیمی

705500

کد خبر: 732117

وب گردی

وب گردی