احتمال محرومیت کاپیتان‌های شهر آورد 84

اگر کمیته انضباطی تصمیم به برخورد با مهدی رحمتی دروازه بان استقلال بگیرد و دست کم او را یک جلسه محروم کند یک جلسه محرومیت تعلیقی وی هم اجرایی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی رحمتی پیش تر به خاطر حواشی ای که در بازی استقلال – تراکتورسازی به وجود آورده بود دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و قرار شده بود که این محرومیت در فصل شانزدهم اعمال شود. دروازه بان استقلال بعد از سپری کردن یک جلسه از محرومیتش خواستار بخشش یک جلسه از محرومیت باقی مانده اش شد و کمیته انضباطی این درخواست را پذیرفت. البته کمیته انضباطی رای به بخشش مهدی رحمتی نداد و یک جلسه محرومیت باقی مانده این بازیکن را تا پایان فصل جاری به حالت تعلیق در آورده است.

نقطه تاریک دربی 84 درگیری مهدی رحمتی و سید جلال حسینی بود که بعد از سوت داور هم ادامه داشت و شاید اگر دخالت اطرافیان دو تیم نبود این دو بازیکن باتجربه حسابی از خجالت هم در می آمدند. این اتفاقات در حالی رخ داد که اسماعیل حسن زاده – رئیس کمیته انضباطی و هم چنین روزبه وثوق احمدی از اعضای کمیته انضباطی در استادیوم حاضر بودند و این صحنه ها را از نزدیک دیدند. حال آنها برای برخورد نیازی به گزارش تیم داوری ندارند.

درگیری مهدی رحمتی و سید جلال حسینی در پایان دربی 84 حتی این ذهنیت را برای عوام به وجود آورد که علیرضا فغانی به کاپیتان تیم پرسپولیس کارت قرمز نشان داده است در حالی که این اتفاق رخ نداده است و علیرضا فغانی تنها با در آورن کارت خطاب به بازیکنان گفته بود هنوز بازی تمام نشده است و می توانم از کارتم استفاده کنم.

علیرضا منصوریان – سرمربی تیم استقلال هم در گفتگو با عادل فردوسی پور حواشی پایان بازی را تایید می کند و می گوید داور باید به 5 بازیکن دو تیم کارت قرمز نشان می داده است.

همه این ها نشان می دهد کمیته انضباطی نمی تواند از اتفاقات پایان بازی به آسانی بگذرد و چه بسا دامنه محرومیت های بازی شامل حال سید جلال حسینی هم شود. کاپیتانی که در هفته های اخیر عصبانی نشان داده و یک بار هم کمیته انضباطی با خطای آشکار او با اغماض برخورد کرده است.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602/101

کد خبر: 732167

وب گردی

وب گردی