آغاز فروش اینترنتی محصولات ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از آغاز فروش اینترنتی محصولات این شرکت خبر داد و گفت: با افتتاح این سامانه از این پس همه مردم امکان خرید محصولات ذوب آهن اصفهان را در سراسر کشور خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما احمد صادقی در حاشیه نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملیبا بیان اینکه در این سیستم قیمت ها کاملا مشخص و شفاف است مهمترین ویژگی آن را حضور خریداران در فضای رقابتی دانست و تاکید کرد: شرکت براساس قوانین مربوط به فضای رقابتی، محصولات خود را به بالاترین قیمت ها به فروش می رساند .

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان بصورت صد درصد وارد بورس شده است افزود: این رویکرد باعث شده است تا عمده فروش محصولات این شرکت بدست تجار بزرگ انجام شود .

صادقی راه اندازی فروش اینترنتی را فرصتی برای دسترسی آسان همه مردم به محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان دانست .

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به توافقی که این شرکت با راه آهن جمهوری اسلامی ایران امضا کرده است اشاره کرد و گفت : براساس این توافقنامه که منابع مالی آن باید از طریق فاینانس خارجی و بصورت ارزی تامین شود این شرکت موفق شده است تاکنون 3 هزار تن ریل مورد نیاز راه اهن را تولید کند .

وی نبود نقدینگی را یکی از مهمترین مشکلات پیش روی دولت در این بخش دانست و افزود: متاسفانه ریل های تولید شده هم اکنون در انبارهای شرکت ذوب آهن اصفهان دپو شده است .

صادقی ابراز امیدواری کرد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بتواند بزودی این مشکل را برطرف کند .

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 732221

وب گردی

وب گردی