نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها در مجلس افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز برای صرفه جویی در زمینه انواع انرژی در مجلس با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی - پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز برای صرفه جویی در زمینه انواع انرژی، آب، نور و حتی خاک با حضور وزیر علوم و جمعی از نمایندگان مجلس همچون اکبر رنجبرزاده، محمدنعیم امینی‌فرد، سیدجواد ساداتی‌نژاد و... در مجلس شورای اسلامی به همت اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم افتتاح شد.

پیش از این 30 دانشگاه با تمامی تجهیزات، نمایشگاهی را براساس شاخص‌های تعریف شده ازسوی اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم در حوزه مدیریت سبز همچون انرژی‌های تجریه‌پذیر، بهینه‌سازی مصرف انرژی، مدیریت آب و پساب، مدیریت پسماند و محل و نقل، در سازمان برنامه و بودجه برپا کردند که از میان آن‌ها 15 دانشگاه برای شرکت در نمایشگاه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

دانشگاه شریف، علم و صنعت، صنعتی اصفهان، دانشگاه کاشان و... از جمله دانشگاه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه به شمار می‌آیند.

وزیر علوم نیز پس از بازدید از این نمایشگاه ضمن خسته نباشید به برگزارکنندگان دستاوردهای آنها را تحول قابل توجه علمی برای کشور خواند.

این نمایشگاه تا روز 26بهمن در مجلس شورای اسلامی برای بازدید نمایندگان برپاست.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 732236

وب گردی

وب گردی