تجلیل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از پذیرفته‌شده برتر آزمون وکالت سال 95

   مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از دیدار رئیس این دانشگاه با دانش‌آموخته پذیرفته‌شده‌ی واحد سبزوار در آزمون وکالت سال 95 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر شفیعی گفت: در این دیدار که در محل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد، دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل؛ رئیس واحد سبزوار با تجلیل از فعالیت علمی کمال‌الدین تاجور؛ دانش‌آموخته‌ی این دانشگاه در دوران تحصیل، قبولی در آزمون وکالات سال 95 به‌عنوان پذیرفته‌شده‌ی برتر را حاصل تلاش و پشتکار وی دانست.
مدیر روابط‌عمومی واحد سبزوار با اشاره به حضور حدود 4 هزار نفر در آزمون سال 95 کانون وکلای استان‌های خراسان‌شمالی، رضوی و جنوبی گفت: در این آزمون، کمال‌الدین تاجور؛ از دانش‌آموختگان رشته‌ی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار موفق شد با کسب نمره‌ی 10980، به رتبه‌ی برتر این آزمون دست یابد.
شفیعی با اشاره به اینکه هرساله، تعدادی از دانش‌آموختگان گروه حقوق این دانشگاه در آزمون وکالت پذیرفته می‌شوند گفت: «در حال حاضر، رشته‌های حقوق خصوصی، فقه و حقوق خصوصی، فقه و حقوق جزا، حقوق مالی-اقتصادی و حقوق اقتصادی در مقطع کارشناسی‌ارشد و حقوق در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار دایر است که با توجه به وجود اعضای هیئت‌علمی مجرب و امکانات مناسب دانشگاه، در سال‌های اخیر شاهد استقبال خوبی از این رشته‌ها از سوی داوطلبان هستیم.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732322

وب گردی

وب گردی