هفدهمین گردهمایی رؤسای مراکز علمی کاربردی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد

هفدهمین گردهمایی رؤسای مراکز علمی کاربردی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و نشست معاونان آموزشی واحدهای جهاد دانشگاهی با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد حسین امید در گردهمایی معاونان آموزشی واحدهای جهاد دانشگاهی و هفدهمین گردهمایی رؤسای مراکز علمی کاربردی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: برای جذب دانشجو در این دانشگاه باید اثبات شود که فعالیت های این دانشگاه متناسب با مهارت و براساس نیاز جامعه است.

وی افزود: هرساله باید رشته های دانشگاه بازنگری و به روزرسانی شوند تا بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه باشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خاطرنشان کرد: باید نیازهای مشاغل و شایستگی‌های شغلی مطابق آنچه در سطح دنیا وجود دارد، شناسایی، تعریف و آنهایی که با فرهنگ ما همخوانی دارد را بکار گیریم و براساس آنها آموزش‌های لازم را ایجاد کنیم.

دکتر امید اضافه کرد: در صورتیکه اشتغال زایی با موضوع مهارت محوری در آموزش این دانشگاه دنبال شود با استقبال دانشجویان برای حضور در این دانشگاه مواجه خواهیم شد.

وی تأکید کرد: در برنامه ششم پیش‌بینی شده است، تعداد دانشجویان دانشگاه علمی‌کاربردی که ۲۰ درصد دانشجویان کل کشور است، به میزان ۳۰ درصد کل کشور برسد و در کل کشور یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجوی مهارتی داشته باشیم.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732423

وب گردی

وب گردی