صابری: تیم دانشگاه آزاد اسلامی  شاهکار بزرگی انجام داد

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه ازاداسلامی گفت: لیگ امسال شرایط متفاوت و خاصی نسبت به گذشته دارد و با توجه به کاهش تعداد تیم ها بیشتر بازیکنان بزرگ کشور در تیم پتروشیمی حضور پیدا کردند.

ایسکانیوز، صابری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: لیگ امسال نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی کرده است و با توجه به کاهش تعداد تیم ها بیشتر بازیکنان بزرگ کشور به تیم پتروشیمی ملحق شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم پتروشیمی تیم بسیار پر مهره و بزرگی است و از لحاظ بودجه قابل قیاس با تیم دانشگاه آزاد نیست و ما با تیم جوان و رو به رشد خودمان موفق به شکست این تیم شده ایم و به نظرم ما شاهکار بزرگی انجام داد ه ایم و نوشاد عالمیان و دیگر بازیکنان بازی عالی و بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند.

صابری در ادامه بیان کرد: ما از ابتدای فصل یک تیم جوان و باتجربه را به خدمت گرفتیم و از بازیکنان نونهال و نوجوان در تیم خود استفاده می کنیم که سرمایه و آینده این کشور و ورزش هستند.

وی در خصوص میزبانی دانشگاه ازاد اظهار کرد: سالن هیات تهران میزبانی مسابقات ما را برعهده دارد که این سالن از استداندارد های بالایی برخوردار است و ما با حمایت و درایت دکتر دادگان حق خود را گرفته و مسابقات تیم دانشگاه آزاد در این سالن برگزار شد و هیچ مشکلی بابت این موضوع دیگر وجود ندارد.

صابری ادامه داد: بازی آینده ما مقابل شهدای آتشنشان است که از 2 بازیکن چینی استفاده می کند و آن تیم را در دور رفت شکست دادیم و امید داریم که دوباره این موفقیت را کسب کنیم.

خبرنگار: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604/601

کد خبر: 732454

وب گردی

وب گردی