ابوترابی: گزارش لغو سخنرانی مطهری در مشهد امروز در کمیسیون شوراها قرائت می شود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از اتمام گزارش لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس در مشهد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به بررسی لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد در کمیته ای ویژه اظهار داشت: گزارش لغو سخنرانی نماینده مردم تهران در مشهد نهایی شده است و امروز سه شنبه 26 اسفند ماه در کمیسیون شوراها وامور داخلی قرائت خواهد شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه تا تصویب گزارش نمی تواند جزییات آن را بیان کند، توضیح داد: برای بررسی علت لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس در مشهد، کمیته سه نفر با عضویت احمد امیرآبادی فراهانی،اصغر یوسف نژاد و بنده تشکیل شد.

وی ادامه داد: اعضای کمیته بررسی علت لغو سخنرانی به مشهد سفر کردیم و با افراد مختلف از جمله دادستان مشهد، استاندار، معاونین استاندار، مسئولان اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه و دعوت کنندگان اصلاح طلب استان خراسان گفت و گو داشتیم، به این ترتیب به مستنداتی دسترسی پیدا کردیم که جمع بندی آن امروز در کمیسیون قرائت خواهد شد.

ابوترابی در خصوص علت تاخیر در تهیه گزارش، توضیح داد: مجلس شورای اسلامی در ماه اخیر درگیر بررسی لایحه برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 بود از سوی دیگر با تعطیلات چند هفته ای برای سرکشی به حوزه انتخابیه مواجه بودیم، به این دلایل تهیه گزارش با تاخیر انجام گرفت.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون شوارها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از قرائت گزارش لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد و تصویب آن در کمیسیون شوراها، قرائت گزارش در دستور کار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

دریافت کننده: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 732458

وب گردی

وب گردی