سالک کاشانی: شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی، در اصلاح قانون انتخابات شوراها دیده شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اصلاح قانون انتخابات شوراها شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی، دیده شده است.

به گزارش ایسکانیوز، احمد سالک کاشانی در خصوص شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی، اظهار داشت: ما با هرگونه شفاف سازی در استفاده از بیت‌المال در دنیای اطراف و جامعه موافق هستیم و مشکلی برای شفافیت منابع مالی در انتخابات وجود ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا موضوع شفاف سازی هزینه‌های انتخابات مشخص شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح قانون انتخابات شوراها که اخیرا در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است، ادامه داد: مطابق قانون هر یک از کاندیدا‌های انتخابات شوراها باید هزینه‌های انتخاباتی خود را شفاف کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سالک کاشانی با بیان اینکه در این زمینه بحث‌های لازم انجام شده است، متذکر شد: امیدواریم به این قوانین عمل شود زیرا بخش مهم این موضوع عمل به قوانین است.

وی در خصوص اینکه سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده به گزارش‌های رسیده از تخلفات در مسائل مالی انتخابات ورود پیدا می‌کند، افزود: از چندید دستگاه استعلام می‌شود و گزارشات مردمی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما گزارش‌ها ممکن است دارای مشکلاتی باشند که شورای نگهبان باید دقت کند.

منبع:خانه ملت

دریافت کننده:علی درخشان/انتشار دهنده:فاطمه سرلک

کد خبر: 732533

وب گردی

وب گردی