غبار و رطوبت بلای جان‌سوز استان خوزستان شده است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: غبار و رطوبت بلای خانمان سوز استان خوزستان شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به وضعیت نگران کننده استان خوزستان، اظهار داشت: در حال حاضر غبار و رطوبت بلای خانمان سوز استان خوزستان شده است.

وی افزود: وضعیت قطعی آب و برق به دلیل شرایط غبار و رطوبت هر روز بحرانی تر می شود به همین دلیل درخواست دارم اگر مسئولان نمی توانند مشکل را حل کنند حداقل برای مرحم گذاشتن بر رنج و آلام مردم به خوزستان سفر کنند و در کنار مردم باشند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مسئول مربوطه که ارتباط مستقیم با غبار و آلودگی دارد می‌گوید حضور بنده در خوزستان دردی را دوا نمی‌کند و ضرورت ندارد، گفت: این موضوع جای سوال دارد که چرا نمی توانند مشکل را حل کنند.

سروری تصریح کرد: اینکه می‌گوییم باید بر سینه شهردار مدال افتخار زد، به این دلیل است که شهردار تهران در حادثه پلاسکو 9 روز تمام با تمام سختی ها در کنار شهروندان حضور داشت و خدمت‌رسانی کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص برف روبی از نیروهای شهرداری تهران قدردانی می کنم چراکه در خصوص این امر نقش آفرینی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 732563

وب گردی

وب گردی