مخفی کردن تکه‌های جسد در قالب‌های گچ

دو کارگر افغان، مردی را کشتند جسدش را مثله کردند، در قالب‌های گچ ریخته و سپس هر تکه را در مناطق مختلف پایتخت رها کردند. آنها پس از دستگیری از سوی پلیس مدعی شدند مقتول، گردنبند طلایشان را دزدیده بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از جام‌جم، دهم آذر 93 مردی با مراجعه به کلانتری تهرانپارس از ناپدید شدن ناگهانی برادرش خبر داد و گفت: «برادرم چند روز پیش از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. چندبار با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتیم اما جواب نداد و سرانجام خاموش شد.»

با ثبت این شکایت تیمی از ماموران به ردیابی گوشی همراه این مرد پرداختند و سرانجام رد دو کارگر ساختمانی افغان را که آخرین بار با او تماس گرفته بودند، به دست آوردند. هر دوی این کارگران بعد از دستگیری بازجویی شدند و پس از انکارهای متعدد سرانجام به قتل مفقودی اعتراف کردند.

یکی از آنها گفت: «با مقتول دوست بودیم. او گردنبند طلای ما را دزدیده بود وسر همین موضوع درگیر شدیم و با ضربه چاقو او را کشتیم. سپس جسدش را مثله کرده و در قالب‌های گچ ریختیم و در چاله‌ای در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان قنات کوثر دفن کردیم. چند روز بعد، تکه‌های قالب‌گیری شده را برداشتیم و در چند جای شهر رها کردیم.»

با اعتراف متهمان، ماموران به صحنه جرم اعزام و در بررسی چاله، موفق به کشف بقایایی از جسد مقتول شدند.

پس از بازسازی صحنه قتل توسط متهمان، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی مستشار حشمت‌الله توکلی قرار گرفت.

صبح دیروز قرار بود جلسه رسیدگی برگزار شود، اما به‌دلیل فوت یکی از اولیای دم،‌ جلسه تا مشخص شدن ورثه به روزهای آینده موکول شد.

دریافت کننده :سولماز ظزیفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 732566

وب گردی

وب گردی