از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی تقدیر شد

در دومین جلسه استانی شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از دکتر عزیز جوانپور هروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی برای خدمات شایسته این دانشگاه در حوزه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تقدیر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بسیاری از رزمندگان اسلام با تاسی از ائمه اطهار(ع) در جبه های حق علیه باطل حضور پیدا می کردند و در راه دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش مردم آذربایجان غربی در دفاع از کیان اسلامی گفت: نقش مردم آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس بی بدیل است و تقدیم بیش از 12 هزار شهید در راه دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی نشان از این مدعا است.

او بر استفاده از ظرفیت کمک های مردمی و انجمن های مردم نهاد در احداث یادمانهای شهدا و نگهداری از آنها تاکید کرد و گفت: مردم استان نشان داده اند هرجا که لازم باشد برای کمک آماده اند و در این زمینه نیز بی شک حضوری فعال خواهند داشت.

در ادامه جلسه دکتر عزیز جوان پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت را از اولویت های اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد استان دانست و گفت: تولیدات فاخر فرهنگی و هنری در قالب های گوناگون و با مضامین بلند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله امور ضروری و مهمی است که باید مورد توجه همه دستگاه های دولتی باشد و این تولیدات باید در سطح وسیعی توزیع شود تا در دسترس عموم جامعه قرار گیرد.

جوان پور با اشاره بر اهمیت موضوع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: این امر موجب شکوه انقلاب و نظام است پس باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست، تلاش کنیم تا با ایده های نو و خلاقانه و استفاده از فکر نیروی جوان بتوانیم راه شهدا و مکتب سرخ شهید و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.

این دومین تجلیل از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از سوی مقامات استانداری آذربایجان غربی در هفته گذشته است.

چند روز پیش نی جوانپور توانسته بود نشان ویژه مدیر پاسخگو به جوانان سال 1395 را که هرساله در دهه فجر با توجه به شاخص های تعیین شده برای عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان در پاسخگویی به جوانان را که به همت کانون طلایه داران پژوهش و با حمایت های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و با شرکت کلیه دبیران سمن ها از دستگاه های مختلف سراسر استان برگزار می شود از دستان دکتر علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی دریافت کند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 732622

وب گردی

وب گردی