مسابقات فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد، اخلاق مداری، رفتار پهلوانی و دانشگاهی لازمه حضور دانشجویان در میادین ورزش و انتقال آن به جامعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شهریار عباسی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال انتخابی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام گفت: با حضور دکتر دادگان که از مدیران بزرگ و توانمند ورزشی کشوراست شاهد تحول شگرفی در ورزش حرفه ای، ورزش همگانی و توسعه ورزش در دانشگاه و جامعه بوده ایم و این روند ادامه دارد.

او ادامه داد: پتاسل دانشگاه آزاد اسلامی در کشور با داشتن هزارن عضو هیات علمی متخصص در امر ورزش، امکانات استاندارد و گسترده ورزشی و مدیران توانمند برای کمک به توسعه ورزش ایران اسلامی بی نظیر است و این پتانسیل در مرحله اول در خدمت دانشجویان است.

دبیر هیات امنای استان ایلام گفت: حضور گسترده ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در میادین المپیک، جهانی ، آسیایی و ملی نشانه مدیریت درست و برنامه ریزی هوشمندانه دانشگاه برای توسعه ورزش حرفه ای است و این امید وجود دارد که شما دانشجویان ورزشکار نیز با استفاده از این پتانسیل ها و تجارب علمی و پژوهشی به میادین بزرگ دنیا بروید و استعداد ناب جوان ایرانی را به نمایش بگذارید.

عباسی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز با داشتن مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی در گرایش های مختلف پتانسل خوبی برای توسعه ورزش استان به صورت علمی و پژوهشی فراهم کرده است و در این راستا همکاری های نزدیکی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و اداره ورزش و جونان استان ایلام در جریان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: جمعیت کم استان ایلام و به تبع آن کاهش تعداد دانشجویان و از طرفی تعدد مراکز آموزش عالی استان باعث شده است اعتبارات ورزشی کاهش یابد ولی برنامه دانشگاه حمایت کامل از فعالیت های ورزشی علی الخصوص فعالیت های ورزشی دانشجویان است تا روحیه اخلاق مداری و پهلوانی توسط سفیرانی توانمند به نام دانشجویان در جامعه نهادینه شود.

در ابتدای این آِیین مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز گفت: این مسابقات به صورت دوره ای و با حضور واحدهای ایلام، ایوان، دره شهر، دهلران و آّبدانان با میزبانی واحد ایلام برگزار و تیم اول به مسابقات مرحله کشوری راه می یابد.

محمد رضا یوسفی افزود: نگاه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و شخص دکتر عباسی به ورزش توسعه گراست و با حمایت او همه مسابقات پیش بینی شده در موعد مقرر برگزار شده است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 732632

وب گردی

وب گردی