حسن زاده همیشه هوای رحمتی را دارد/ قانون فقط برای پرسپولیس اجرا می شود!

تیم فوتبال استقلال تهران هنوز یک راه برای کاهش محرومیت سید مهدی رحمتی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمهدی رحمتی با رای کمیته انضباطی چهار جلسه از همراهی تیم فوتبال استقلال تهران محروم شده است. کمیته انضباطی شب گذشته این رای را اعلام و تاکید کرد که این رای قطعی است.

یا اعلام قطعی طبق قانون دیگر اعتراضی به رای صادره وارد نیست، با این حال استقلال هنوز یک راه برای کاهش محرومیت رحمتی دارد!

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سئوال که برای تجدیدنظر در رای محرومیت چه کار می توان انجام داد؟ گفت: یک تجدیدنظر ویژه داریم ولی این مورد زمانی صورت می گیرد که دلایل محکمی برای نقض رای پیدا شود. تجدیدنظر ویژه برای مسائل مهم و نادر گذاشته شده است ولی این تنها راه برای کسی است که بخواهد اعتراض کند.

تجدید نظر ویژه!!! قانونی که تا به حال رو نشده بود و حالا چون پای رحمتی استقلالی ها وسط اسن مطرح شده؟ شاید هم قانونی جدید و من درآوردی از طرف رئیس کمیته انضباطی باشد!

امثال این قانون های یهویی در فوتبال زیاد داشته ایم، البته درصورتی که پای استقلال یا رحمتی در میان باشد؛ طبق قانون محرومیت های لیگ برتر و جام حذفی از هم جدا هستند؛ سال گذشته هم کاپیتان استقلالی ها در جام حذفی دو جلسه محروم شد ولی حکمش در لیگ برتر اعمال شد چرا که بازی های حساسی در جام حذفی پیش روی آبی ها بود.

از این قوانین جالب تر نحوه اجرای آن است، حکم محرومیت دوبازی که در جام حذفی صادر و قطعی شده بود در یک بازی از لیگ برتر اجرا شد و حسن زاده محرومیت دوم را به رحمتی هدیه داد! حالا باید منتظز ماند و دید این بار برای محرومیت کاپیتان استقلال چه فکری می کنند!!!

نویسنده: صدف خالقی - انتشار دهنده: پورعرب

602/601

کد خبر: 732635

وب گردی

وب گردی