آیفون 8 با شارژر بی سیم جداگانه و بدون آداپتور تبدیل جک هدفون عرضه می‌شود

آیفون ۸ اپل که بنا بر شنیده‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، از این شارژر و همین‌طور آداپتور جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در بسته‌بندی بی‌بهره خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، شنیده‌ها حاکی از این هستند که آیفون ۸ اپل با بهره‌گیری از پنل شیشه‌ای در پشت از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد، حال آنکه اخبار منتشرشده نشان از این دارند که این آیفون با وجود پشتیبانی از قابلیت جدید، فاقد شارژر بی‌سیم در بسته‌بندی خود خواهد بود و همچنین اپل تصمیم دارد آداپتور مخصوص جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را از بسته‌بندی جدا کند. همچنین باید به اخبار منتشرشده در خصوص بهره‌گیری از قابلیت شارژ بی‌سیم تماسی در آیفون ۸ اشاره کرد که متفاوت از تکنولوژی‌های کمپانی‌هایی نظیر Energous و Dialog Semiconductor است که امکان شارژ بی سیم از فاصله‌ی دور را ممکن می‌کنند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد اپل قصد دارد آیفون ۸ را بدون بهره‌گیری از آداپتور جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری راهی بازار کند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل که سال ۲۰۱۶ راهی بازار شدند، به دلیل حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از وجود تبدیلی بهره می‌برند که امکان استفاده از هدفون‌های مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را ممکن می‌کند.

ظاهرا آداپتور درگاه لایتنینگ به USB تایپ C نیز همراه این گوشی عرضه نمی‌شود. با وجود اینکه لپ‌تاپ‌های جدید اپل از وجود این درگاه بهره می‌برند؛ ولی بر اساس شماری از شایعات، اپل در نظر ندارد این آداپتور را با گوشی هوشمند خود همراه کند.

بر اساس گزارش‌ها، تنها آیفون ۸ با نمایشگر ۵ اینچی به شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود و سایر نسخه‌های آیفون که شامل دو مدل ۴.۷ و ۵.۵ اینچی می‌شوند، از شارژ بی‌سیم بی‌بهره خواهند بود.

شماری از شنیده‌ها نیز حاکی از آن هستند که آیفون ۸ اپل که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار عرضه خواهد شد، با برچسب قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 732641

وب گردی

وب گردی