هواوی واچ 2 احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی خواهد شد

هواوی احتمالا در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ ساعت‌ هوشمند هواوی واچ ۲ را معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس شایعات، گفته می‌شود کمپانی هواوی در روز ۲۶ فوریه در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ دو گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس را معرفی خواهد کرد، اما این شایعات تا به این لحظه‌ هنوز رسما تأیید نشده‌اند. معاون هواوی گفته است این کمپانی در MWC 2017 رویدادی برگزار خواهد کرد که در آن از ساعت‌ هوشمند هواوی واچ ۲ رونمایی می‌کند ولی اشاره‌ای به معرفی گوشی‌های پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در این مراسم نکرده است.

معاون هواوی پستی در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده است و در این پست از هشتگ‌هایی برای معرفی محصولات این شرکت که به‌زودی معرفی خواهند شد استفاده کرده است. از جمله این هشتگ‌ها می‌توان به HUAWEIWATCH2 ،#MADE FOR FREE SPIRITS# و Huawei MWC2017ا# اشاره کرد. با توجه به همین پست می‌توان گفت شرکت مورد بحث تصمیم دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، محصولاتی معرفی کند. علاوه بر این در تیزر منتشرشده در این پست به ساعت هوشمند هواوی واچ ۲ اشاره شده است.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات ساعت‌ هوشمند هواوی واچ ۲ در دسترس قرار نگرفته است؛ ولی مشخصا می‌دانیم این دستگاه نسل جدید ساعت‌ هوشمند هواوی واچ است که سال گذشته معرفی شد. در شایعات مرتبط با هواوی واچ ۲ گفته می‌شود این محصول از سیستم‌عامل اندروید ور ۲.۰ و نمایشگر ۱.۴ اینچی بهره خواهد برد. افزون بر این، انتظار می‌رود هواوی واچ ۲ با دسته‌های پلاستیکی و چرمی به بازار عرضه شود و کاربران می‌توانند بر حسب سلیقه مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه شایع شده برای این محصول، پشتیبانی از سیم‌کارت است که امکان پاسخ‌گویی به تماس‌های صوتی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این بر اساس گفته‌های معاون هواوی، این شرکت به‌زودی چند پاوربانک با ظرفیت بالا معرفی خواهد کرد که همه از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کنند.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 732680

وب گردی

وب گردی