هیات داوران جشنواره فیلم 100 معرفی شد

هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، احمدرضا درویش، بهروز افخمی، هادی مقدم‌دوست، حبیب احمدزاده و محمدرضا خردمندان داور این جشنواره معرفی شدند.

۱۴۱ اثر به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیرتجربه شامل ۱۰۶ اثر در بخش اصلی و ۳۵ اثر در بخش مسیرتجربه به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای راه یافتند. این آثار از میان ۱۱۷۹ اثر در بخش اصلی و ۵۶۵ اثر در بخش مسیرتجربه انتخاب شدند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای۱۰۰ ثانیه‌ای ایران» شامل دو بخش «اصلی» و «در مسیر تجربه» در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای ۱۰۰ ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی طراحی شده و در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولید شده باشند.

این جشنواره بین‌المللی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و به دبیری علی قربانی در روزهای ۴ تا ۶ اسفندماه در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.
501500

دریافت کننده: معصومه رضا/ تایید کننده: سلیمی

کد خبر: 732729

وب گردی

وب گردی