دیدار و گفتگو با ویلم فلور

کتابفروشی آینده میزبان ویلم فلور، ایرانشناس و متخصص تاریخ ایران است.

به گزارش ایسکانیوز، پنجشنبه این هفته از سلسه نشست های کتابفروشی آینده به دیدار و گفت وگو با ویلم فلور ایرانشناس و متخصص تاریخ ایرانی اختصاص دارد.

پروفسور ویلم فلور پژوهشگری هلندی است که در ۱۹۴۲ به دنیا آمده است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه اوترخت و دانشگاه لیدن در رشته‌های اقتصاد توسعه‌یافته و جامعه‌شناسی غیر‌غربی و اسلام‌شناسی به اتمام رسانده و زبان‌های فارسی و عربی را آموخته و در ۱۹۷۱ درجه دکترایش را در دانشگاه لیدن گرفته است پروفسور فلور از سال‌۱۹۶۵ به بعد به عنوان پژوهشگر مستقل کار کرده شده است که بیش از ۲۶۰ مقاله و کتاب در زمینه تاریخ اجتماعی ـ اقتصادی ایران نوشته است.
از این مجموعه آثار می‎توان به کشاورزی در ایران دوره قاجار ، بهداشت عمومی در ایران دوره قاجار، خلیج فارس: تاریخ سیاسی و اقتصادی پنج شهر بندری از ۱۵۰۰ تا ۱۷۳۰، برآمدن عرب‌های خلیج فارس از ۱۷۴۷ تا ۱۷۹۲، القاب و عناوین در ایران دوره صفوی سفرها در شمال ایران از ۱۷۷۰ تا ۱۷۷۴ اشاره کرد.
گفتنی است این نشست پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ساعت ۹ تا 11:30 صبح در کتابفروشی آینده واقع در خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره ۱۲ برقرار است.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 732774

وب گردی

وب گردی