کمک‌ به مساجد براساس نوع مسجد اختصاص می یابد

محسن پیرهادی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمک‌ به مساجد براساس نوع مسجد که آیا این مسجد محلی یا منطقه ‌ای است، اختصاص داده می ‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،محسن پیرهادی در سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که به بررسی بودجه سال 96 شهرداری تهران اختصاص یافت در تشریح جزییات کمک به ساخت و تعمیر مساجد افزود : برای کمک به مساجد 10 تا 15 کارشناس نظرات خود را اعلام می‌کنند و اینگونه نیست که هر عضوی که بخواهد و یا هر مدیر شهرداری بنا به سلیقه خود به مسجدی کمک کند و کمک‌های نقدی بنا به نیاز و نوع مسجد که آیا این مسجد محلی است یا منطقه ‌ای اختصاص داده می ‌شود.
وی گفت : زمانی که متولیان یک مسجد درخواست کمک داشته باشند، رقمی برای مسجد در نظر گرفته می شود.
این عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود : زمانی یک رقم برای نوسازی مسجد در نظر گرفته می شود که این رقم محدود است و زمانی هم قرار است یک مسجد احداث شود که بدون شک رقم در نظر گرفته شده برای آن بیشتر است.
وی درباره روال تعیین شده برای اهدای کمک به مساجد گفت : هزینه های جاری مساجد از سوی شهرداری پرداخت نمی شود و تنها کمک محدودی برای مساجد در نظر گرفته می شود.
پیرهادی ادامه داد : مرکز رسیدگی به فعالیت های دینی شهرداری، کارشناسانی دارد که مسجد را بازدید می کنند و در نهایت در قالب یک تفاهم نامه ، فرم میزان کمک به بازسازی مسجد تعیین می شود.
پیرهادی افزود : در نهایت نیز 7 نفر اعم از شهردار منطقه ای که مسجد در آن واقع شده است باید فرم را امضا کنند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 732790

وب گردی

وب گردی