فرید ذاکر خبر داد: استمرار ارائه تسهیلات وام به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل صندوق رفاه و تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از استمرار ارائه تسهیلات وام به کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فرید ذاکر مدیرکل صندوق رفاه و تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حسب دستور دکتر میرزاده مبنی بر ارتقا سطح رفاه و معیشت اعضای هیات علمی و کارکنان، در سال 92 تفاهمنامه ای با سیستم بانکی منعقد شد که براساس آن قرار شد به کارکنان تمام وقت مبلغ 40 میلیون تومان، اعضای هیات علمی 60 میلیون تومان و کارکنان قراردادی مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات وام داده شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از انعقاد این تفاهمنامه چنین تسهیلاتی به کارکنان دانشگاه ارائه نمی شد، افزود: خوشبختانه تا امروز حدود 60درصد اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از این تسهیلات بهره مند شده اند.

دکتر ذاکر با اعلام این خبر که دور جدید ارائه تسهیلات وام به کارکنان آغاز شده، گفت: براساس این تفاهمنامه هر ساله تعدادی از کارکنان دانشگاه که حائز شرایط بوده و براساس ظرفیت اعلامی بانک، از این تسهیلات بهره می شوند.

مدیرکل صندوق رفاه و تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از استمرار ارائه تسهیلات وام 10 میلیونی ازدواج به دانشجویان خبر داد و گفت: در سال 93، پیرو منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از سنت حسنه ازدواج و تاکید رییس دانشگاه آزاد اسلامی برای تسهیل ازدواج دانشجویی، قرار شد تمامی دانشجویانی که عقد ازدواج آنها ثبت شده از این تسهیلات بهره مند شوند.بنابر این تا کنون ارائه تسهیلات وام ازدواج به بیش از 12 هزار دانشجو پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون 18 هزار و 633 نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که بیش از 12 هزار نفر از آنها به بانک های عامل مراجعه کرده و از این تسهیلات بهره مند شده اند. باقی افراد نیز یا تا کنون به بانک ها مراجعه نکرده و یا تضامین لازم را ارائه نکرده اند که در صورت تامین مدارک لازم به سیستم بانکی معرفی خواهند شد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732800

وب گردی

وب گردی