بیست و سومین نشست شورای عالی فنی وزنه‌برداری برگزار شد

محمدرضا کاظمی‌نژاد و مهران رئیسی از سوی اعضای شورای عالی فنی به ترتیب به عنوان نماینده فنی و ناظر برگزاری جام بین‌المللی فجر و رئیس کمیته استان‌ها منصوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، بیست و سومین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری امروز (سه‌شنبه 26 بهمن ماه) از ساعت 10 صبح با حضور اعضاء تشکلیل جلسه داد.

پس از بحث‌های مختلف فنی درخصوص مسایل محوری این نشست در نهایت مصوباتی تایید و به تصویب رسید که مهم‌ترین موارد آن به شرح زیر است:

1- با توجه به ضرورت حفظ و نظارت کلی برگزاری مسابقات و رفع نگرانی شورای عالی فنی در خصوص استانداردهای ورزشی، محمدرضا کاظمی‌نژاد، دبیر شورای عالی فنی به عنوان نماینده فنی و ناظر بر استانداردهای برگزاری مسابقات جام بین‌المللی فجر انتخاب و مراتب جهت ابلاغ به هیأت وزنه‌برداری استان خوزستان و ستاد اجرایی مسابقات فجر ابلاغ شد.

2- مصوب شد در خصوص شرایط و برگزاری مسابقات گروه‌های سنی مختلف در سال 96 یک آیین نامه مدون تنظیم شود و در جلسه بعدی، از طریق کمیته‌های (استان‌ها، مسابقات، روابط عمومی و آموزش) تقدیم شورا شود.

3- تقویم فعالیت‌های فدراسیون وزنه‌برداری در سال 96 شامل (مسابقات، اردوها، کلاس‌های آموزشی، میزبانی و برگزاری جشنواره‌های ورزشی و برنامه‌های فرهنگی) تنظیم و به صورت جامع به استان‌ها ابلاغ شود.

4- در این نشست مهران رئیسی، رئیس هیأت وزنه‌برداری استان چهارمحال و بختیاری، به عنوان رئیس کمیته استان‌ها از طرف فدراسیون وزنه‌برداری منصوب و مورد موافقت شورای عالی فنی قرار گرفت.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604/601

کد خبر: 732835

وب گردی

وب گردی