امام جمعه ملارد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی حوزه علمی کشور را نجات داد

امام جمعه ملارد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بحق توانست کشور را در حوزه علمی نجات داده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به کمبود شدید مراکز علمی، پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی نوری در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و اعضای هیات رئیسه این واحد با قدردانی از حضور آنان در دفتر امام جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بنیان‌گذار فقید دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: همکاری و تعامل همیشه از سوی مسئولان شهرستان در قبال دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته است و در شرایطی که برخی دیدگاه‌های مخالف وجود داشت، توانستیم در بهترین نقطه شهرستان زمینی با متراژ بالا در اختیار دانشگاه قرار دهیم.

امام جمعه ملارد گفت: با توجه به وضعیت جمعیتی کشور و کم شدن تعداد دانشجو، فضای رقابتی بر مراکز علمی حاکم شده و انتظار می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی با ارتقای کیفیت آموزشی خود بتواند در راستای جذب و تربیت دانشجویان توفیقات بیشتری کسب کند.

دکتر طاهره میرساردو هم در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هدیه خداوند به نظام اسلامی بوده است، اظهار کرد: این دانشگاه در شرایطی که کشور به دلیل جنگ تحمیلی توان ساخت دانشگاه نداشت به پیشنهاد مرحوم آیه‌الله هاشمی رفسنجانی و با کمک نقدی امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد و اکنون شاهد رشد و بالندگی آن هستیم.

سرپرست واحد ملارد ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سهم بزرگی در آموزش عالی کشور داشته است.

وی افزود: امام جمعه ملارد به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان مهم‌ترین و اصلی‌ترین پشتوانه و حامی دانشگاه بوده و ما انتظار داریم نقایص و کاستی‌های واحد ملارد را به ما گوشزد کنند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732870

وب گردی

وب گردی