برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار

شادی فاضلی گفت: واحد بیجار ;کارگاهی را تحت عنوان مهارت های پیش از ازدواج در دو دوره مجزا برای خواهران و برادران در 11 اسفند ماه برگزار خواهد کرد.

شادی فاضلی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار در گفت و و با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های فرهنگی واحد گفت: واحد بیجار برنامه اردوی مشهد را سال گذشته برای خواهران و امسال برای برادران برگزار کرده است. همچنیین اردوی راهیان نور نیز از دیگر برنامه های فرهنگی واحد بیجار است.

وی افزود: واحد بیجار کارگاهی را تحت عنوان مهارت های پیش از ازدواج در دو دوره مجزا برای خواهران و برادران در 11 اسفند ماه برگزار خواهد کرد. همچنین جشن فارغ التحصیلی از دیگر برنامه های بخش فرهنگی است که بعد از ایام فاطمیه برگزار می شود. برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف و برگزاری اردو مریوان ویژه نفرات برتر از جمله فعالیت های فرهنگی این واحد است.

فاضلی در پایان اظهار کرد: در واحد بیجار دو کانون با عناوین بسیج دانشجویی و هیات حضرت ابوالفضل العباس در حال فعالیت هستند. همچنین به مناسبت دهه فجر فعالیت هایی از قبیل آذین بندی و افتتاح پروژه محوطه سازی دانشگاه در واحد اجرا شده است. از دیگر فعالیت های واحد بیجار می توان به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع انتخابات که با حضور نهاد رهبری برگزار شد اشاره کرد. در این جلسه مناظره ای بین دو نفر که رای های موافق و مخالف داشتند برگزار شد. همچنین برای دانشجویان جدید الورود در هفته آفتاب مهر نیز مراسم جشنی برگزار شد.

خبرنگار: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 732880

وب گردی

وب گردی