تیم«نوفلاح» فاتح لیگ برتر واترپلو زیر ۱۷ سال شد

تیم شهید نوفلاح (الف) با ۵ پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب ۱۰ امتیاز قهرمان مسابقات لیگ واترپلو زیر ۱۷ سال کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت‌های لیگ واترپلو زیر 17 سال 1395 با حضور 15 تیم در سه گروه از سراسر کشور پیگیری و به پایان رسید. این مسابقات در سه مرحله برگزار و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه از روز یکشنبه(24 بهمن1395) تا امروز (سه شنبه) به صورت گروهی برای مشخص شدن قهرمان باهم به رقابت پرداختند.

تیم شهید نوفلاح (الف) با 5 پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب 10 امتیاز به عنوان قهرمان مسابقات لیگ واترپلو زیر 17 سال شناخته شد. دو تیم آزادی و آبمیوه سجاد با داشتن امتیاز برابر در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آزادی پیروز میدان شد. در نتیجه استخر آزادی در رتبه دوم و آبمیوه زنجیره ای سجاد در رتبه سوم ایستادند.

باتوجه به هم امتیاز بودن تیم‌های قزوین و پیشگامان کویر یزد و تساوی این دو تیم در دیدار رو در رو ، برای مشخص شدن تیم چهارم و پنجم نتیجه هر دو تیم مقابل تیم اول مد نظر قرار گرفته شد، که با این وجود قزوین چهارم و پیشگامان کویر یزد پنجم شدند. تیم مرمرین سنگ کسری زنجان بدون کسب امتیاز در این مرحله ششم شد.

مراسم اختتامیه و اهدای چوایز این دوره از رقابت‌ها ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور احمد یاقوتی قائم مقام و محسن سمیع زاده دبیر کل فدراسیون در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

جدول سه تیم برتر لیگ واترپلو زیر 17 سال به شرح زیر است:

تیم شهید نوفلاح (الف)

تیم استخر آزادی

آبمیوه زنجیره‌ای سجاد

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604/601

کد خبر: 732919

وب گردی

وب گردی